Ga naar hoofdinhoud

Retourneren
Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Vul dan de gevraagde gegevens in op het retourformulier. Vervolgens kan je het artikel (op eigen kosten) terug sturen. Je kan binnen 14 dagen na ontvangst je koopovereenkomst zonder opgave van reden ontbinden. Na de 14 dagen ontbinding tijd heb je 14 dagen de tijd om het artikel te retourneren naar het postadres van Pop-up Shoes.

Terugbrengen naar de winkel
Je mag je bestelling natuurlijk ook in onze winkel terugbrengen. Hier wordt het verrekend met de eventuele andere items die je wilt. Mocht je dan nog geld tegoed hebben van ons dan wordt dit teruggestort naar het bankrekeningnummer waarmee je hebt besteld. Je krijgt dus geen contanten.

Retourneren naar Pop-up Shoes
Retourneren is heel simpel. Je stuurt de artikelen inclusief het ingevulde retourformulier retour naar het onderstaande adres:

Pop-up Shoes
Henniemateboerstraat 6
8019 BX Zwolle

Vul hierbij altijd goed de gegevens op het retourformulier in. Het invullen van het factuur/ordernummer is hierbij eigenlijk het belangrijkste.

Download Retourformulier

Geld terugstorten
Zodra je retourzending bij ons binnen is, proberen wij het bedrag direct terug op de bankrekening waarmee de bestelling is betaald te storten. Maar altijd binnen 2 dagen. De terugstorting wordt geregeld via Stichting Mollie. Om die reden zal het geld altijd een dag later op je rekening te zien zijn.

Houd er rekening mee dat Pop-up Shoes de retourzendingen alleen in behandeling kan nemen als deze in originele staat bij ons binnenkomen, inclusief de labels & verpakkingen. Artikelen die beschadigd en/of gebruikt zijn, kunnen door ons worden geweigerd en teruggestuurd.

Let op! De kosten die je moet maken om een artikel te retourneren zijn voor eigen rekening. Daarnaast zijn wij genoodzaakt om pakketjes met onvoldoende frankering niet aan te nemen. Zorg er dus voor dat je pakketje voldoende gefrankeerd is. Wanneer je er voor kiest om je pakketje retour te sturen, zorg er dan voor dat je altijd je PostNL Track&Trace code bewaart tot je retour verwerkt is.

Omruilen
Is de kleur of maat van je artikel niet goed of naar wens? Dat is geen probleem! Volg voor de omruilprocedure onze reguliere retourprocedure maar geef op het retourformulier goed aan dat het om ruilen in plaats van retourneren gaat en welke maat of kleur van hetzelfde artikel je vervolgens wenst te ontvangen.

Let op! Ruilen kan ALLEEN voor een andere maat of kleur van hetzelfde artikel! Wil je iets anders, dan kan je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop.

Dit artikel wordt vervolgens naar je opgestuurd, mits deze bij ons op voorraad is. Is dit niet het geval? Dan storten wij het geld naar je retour!

Back To Top